Herní fórum

Forum breadcrumbs - You are here:FórumOstatní: OstatníTéma změn

Jak jste rozhodli, tak se stane - téma kecačky se zavírá a nyní můžete psát do chatu pod fórem.

Mimo jiné zde je anketa ohledně obchodu: Klik

Před vytvořením příspěvku musíte být přihlášeni.

Téma změn

12

 

magie:

Aquila - prosím přidat úvod: Aquila se může poprvé proměnit v orla až ve chvíli, kdy viděl jakéhokoli orla.

Půlnoc: 9. levl magie: vidím v noci daleko lépe, než ostatní vlci. Zvyšují se mi dovednosti o půl tlapičky (v noci).

10. levl magie - V noci vidím jako by byl den. Zvyšují se mi dovednosti o tlapičku (v noci).

Mazlíček z adventního kalendáře:

 

Obrázek dodám

 

Noctis

 

Králík (kříženec domácího králíka s králíkem zakrslým) – samice

 

 

 

Obrázky postav:

 

Půlnoc má v pořádku, Aquila:

 

avatar

 

Tlapičky: jsou svisle u obou vlků, ale jinak v pořádku.

 

Na stránkách mi nefungují odkazy na Půlnoc, konkrétně ve stavu účtů a z Orfeonova profilu a nemám zapsaná vlčata (Azrael, Anemon, Arfael)

 

Doupě:

 

Jelikož se jmenuje Úkryt v Aralské lese, změnila bych i jméno:

 

Malá jeskyně (Noche – les Vlčice Nyi / východ)

 

Povolení ke vstupu: Orfeon

 

 

 

To by mělo být snad vše.

 

Hai, tak jsem se konečně dokopala k generálním úpravám profilů svých vlků, soo

MEJSÍ:

Potomstvo:

26. 1. 2016: Emerald de Ainet Joltstein (), Pellka de Ainet Joltstein (), Azurin de Ainet Joltstein (), Severus Azul de Ainet Joltstein (), Rue Shawty de Ainet Joltstein – Otec vlčat: Blix von Joltstein

Povaha:

Maysie. Typická sviťačka, řekněme. No, možná ne úplně typická. Řekněme, už celkem slušnou dobu se utápí v depresích. A jaký že k tomu má důvod? Nu, partner v Zeiss, vlčata, až na jedno, mrtvá, stejně tak adoptivní matka… nic neobvyklého. Ovšem, May není jen ta hromádka neštěstí, jako si ji teď velmi pravděpodobně představujete. Dokáže se chovat i normálně, být happy stejně jako ostatní… pokud jí někdo dá důvod. V takových případech může být i poněkud hyperaktivní, plná energie… a to i přes svůj věk. Jinak může být v těch chvílích také hodně učenlivá a dokáže si užívat života.

Jinak, ať už je v jakémkoli rozpoložení, je téměř vždycky milá a přátelská, ke komukoliv. Snaží se se všemi spřátelit, i když na to není vždycky úplně vhodná doba. Miluje vlčata, kterým je skvělou vychovatelkou, ale i kamarádkou zároveň. Stejně tak vyniká v oboru léčitelství. Je nekonfliktní a umí se poměrně dobře ovládat, když na to však dojde a někdo zaútočí na její smečku, které je, jen tak mimochodem, bezmezně věrná, či na její blízké, nezná se. Nesnáší přetvářku, aroganci, temnotu a skutečnost, že všichni jsou si rovni, ale někteří si jsou rovnější. A pokud vidí, že se někde koná manipulace či nespravedlivost, obzvlášť, pokud se jedná o vlčata, nebojí se zakročit.

Magie:

Voda

Maysiina magie se může zdát dosti obyčejná. Voda, tu ovládá každý druhý. Nenechte se však klamat, i taková voda může být užitečná!

Maysie dokáže vodu ovládat ve všech skupenstvích, tedy kromě „klasické“ vody dokáže tvořit i led/sníh a páru/mlhu. Abychom byli konkrétnější, Maysie postupně získává tyto schopnosti: dýchání pod vodou, splynutí s vodou, tvorba vody v jakémkoliv skupenství (mezi to se řadí i například vytvoření vodních střel či ostrých předmětů z vodi či ledu, které ovšem nejsou imunní proti roztání, pokud je Maysie magicky nedrží „při životě“)

1.-3. Level: Schopnost vytvářet vodu pouze v jejím kapalném skupenství, ne však ji jakkoliv tvarovat.

4. Level: Schopnost dýchat pod vodou, schopnost tvarovat vodu do konkrétních předmětů.

5. Level: Schopnost nechat své tělo splynout s vodou.

6.–8. Level: Schopnost vytvářet led, ne však ho tvarovat do konkrétních předmětů.

9. Level: Schopnost vytvářet páru/mlhu, ne však ji jakkoliv tvarovat či chránit, schopnost tvarovat led do konkrétních předmětů.

10. Level: Schopnost tvarovat páru/mlhu do konkrétních předmětů.

Zajímavosti:

·Narodila se u lidí, ale sotva několik měsíců po narození od své původní rodiny a lidí utekla a přišla sem na Niwat, kde byla vychována Yllin.

·Jelikož už není nejmladší, pomalu, ale jistě ztrácí zrak.

·Když jí bylo přibližně půl roku, zranila si při souboji s liškou pravou přední nohu. Obvykle jí nedělá žádný problém, ale občas ji začne bolet, převážně po nějakých fyzicky náročnějších činnostech. Na spodní části této nohy se jí táhne několik jizev.

AURA

Rodiče: Ambra z rodu Queen Elsa (†)

Otec: Certo (†)

Sestry: Connie z rodu Queen Elsa, Cascade z rodu Queen Elsa (†)

Bratři: Donawan z rodu Queen Elsa (†), Aurell z rodu Queen Elsa (†), Edgar z rodu Queen Elsa (†)

Partner:

bývalý: Fantomas ( )

Potomstvo:

Soul () - Otec: Fantomas

Povaha:

Aura nebyla vždy temnou vlčicí. Takovou, jaká je teď, ji udělala až ztráta rodiny a rodné smečky, které byla dosti oddaná, a to i přesto, že ji tam trpěli jen jako obětního beránka (viz. Minulost). V tu chvíli si Aura uvědomila, že už nechce být takovou, jaká byla dříve, že milého a přátelského chování už bylo dost, a když se přidala do Zeiss, její mysl se stala ještě o něco temnější.

Už mnoho let je tedy vlčicí zlou, chladnou a nepřístupnou. Prakticky nikdy nedává najevo své emoce, bere to jako znamení slabosti. Rozhodně nepatří mezi ty milé, přátelské vlky, je mnohem větší šance, že ze setkání s ní nevyváznete živí, než že se s ní spřátelíte, kor pokud jste sviťák. Její oblíbenou zábavou je týrání sviťáků a vlků s nižšími posty, než je ona sama, ve kterém se doslova vyžívá, ať už jde o týrání fyzické, či psychické. A zabíjí samozřejmě taky ráda, nejraději, když je na tom vlk před samotnou smrtí už tak špatně, že Auru prosí, aby jeho bezcenný život ukončila.

Ještě těžší, než si získat Auřino přátelství, je získat si její respekt. Zatím se to podařilo jen dvěma vlkům, Naiome a Veletherovi, částečně pak také vyšším postům v Auřině smečce. Pokud se vám podaří si Auřin plný respekt získat, pak vám gratuluji, právě jste získali osobního otroka. Jinými slovy – jakmile si její respekt získáte, udělá pro vás první, poslední a je vám věrná až do smrti.

Magie:

Mysl

Auřina magie nepatří zrovna k těm nejoriginálnějším, i přesto však může být užitečná. Díky své magii se totiž Aura postupně naučí číst myšlenky, komunikovat s ostatními v mysli, tvořit iluze, být imunní proti útokům na její mysl, vkládat myšlenky či vzpomínky (i uměle vytvořené) do cizí mysli, krást myšlenky a vzpomínky a ovládat cizí mysl (ovšem nemůže nikoho donutit k sebevraždě či smrtelnému zranění se), imunita proti psychickým útokům (je imunní proti psych. útokům stejného a nižšího levelu magie, než má ona)

1.-3. Level: Čtení myšlenek a komunikace v mysli s vlky a psovitými šelmami, vytváření iluzí, které se dají poměrně snadno přehlédnout a pokud je Aura magicky nedrží „při životě,“ (v tomto případě platí, že je může zničit vlk s magií na vyšším levelu, než má Aura) zmizí, pokud se jich někdo dotkne.

4.-6. Level: Ćtení myšlenek a komunikace v mysli se všemi savci, vkládání a kradení myšlenek/vzpomínek psovitým šelmám.

7.-8. Level: Čtení myšlenek a komunikace v mysli se vším živým (včetně lidí), vkládání a kradení myšlenek všem savcům, tvorba iluzí, které může zničit jen vlk s magií mysli na vyšším levelu, než má Aura.

9. Level: Vkládání a kradení myšlenek všem živým tvorům (včetně lidí), ovládání mysli ostatních psovitých šelem.

10. Level: Ovládání mysli všech živých tvorů (včetně lidí).

Zajímavosti:

·         Nosí na krku lahvičku měnící barvy, která jí dává schopnost komunikovat s mrtvými. V případě, že by o lahvičku z jakéhokoliv důvodu přišla, o tuto schopnost přijde.

·         Na těle má několik jizev jako památku na její první pokus o létání.

·         Další jizvu má na tlamě. Připomíná Auře její první setkání s Naiome.

·         Má panický, neovladatelný strach ze sopek a zěmětřesení.

TENE

Rodina:

Rodiče: Roxynor (), Varg

Sourozenci: 1. vrh: Beatrix Kalla (), Rialta, Riteru, Haymitch, Varox „Ragnarok“

2. vrh: Molly (), Gwendolyn (), Tamsa ()

Nevlastní (Varg+Catherine): Layla (), Kito (), Kalla (), Airi ()

Nevlastní: (adoptováni Vargem): Hioneshiro, Akame (), Awee Demiana (), Rowenn

Prarodiče (z otcovy strany): Seŕŕlaid (), Killer ()

Prarodiče (z matčiny strany): Erdera Sadern, Ashley Fernit

Praprarodiče (z otcovy strany): Hierre (), Sam ()

Tety a strýcové (z otcovy strany): Failen (), Sevilla (), Minuimi, Medal of Honor (), Blaze de Luss, Across

Tety a strýcové (z matčiny strany): Caterrine

Bratranci a sestřenice (Minuimi a Lester/Aurelien): Maura Lila, Neon ()

Synovci a neteře (Varox+Caendore): Xyrliass, Ragnavaro

Synovci a neteře (Riteru+Jessie): Kierannie, Ravka, Ryedoxen Ryed „Xen“, Iris, Hazzarell, Eleanor

Potomstvo:

1.vrh: Zabini Tsuri

2. vrh: Angelo Amadeo, Eveline, Ranger ()

3. vrh: Ose, Venom (), Zechariah, Dark Moon (), Tiash (), Blackii ()

Adoptivní: Ra’s Al Ghul (), Sanito, Ashmodeus ()

 

 

Magie:

Ohnivý plášť

Tato magie, s kterou je Tenebris doživotně spjatá, je spíše bojovného či sebeobranného charakteru.

Díky magii je také imunní proti ohnivým útokům (na stejném a nižším levelu magie, než má ona) a proti ohni celkově, což je schopnost, kterou má už od narození. Při proměně se přidává také imunita proti kyselině, protože uhlíky magicky udržované při ‚žhavosti‘ se prostě kyselinou spálit nedají.

Magie Ohnivého pláště je něco jako schopnost sebezapálení, má jen několik drobných rozdílů. Tak tedy, Tenebris dokáže přimět své tělo, aby převzalo podobu ohně. Doslova. V tu chvíli se její tělo skládá jen ze žhavých uhlíků, pokud má Tenebris špatnou náladu, mohou z nich dokonce i šlehat plameny. V této podobě se také její tělo rychleji regeneruje a stává se odolnějším. Tenebris se také může rozhodnout, jestli se „promění“ celé její tělo, nebo jen jeho určité část/i.

Na začátku proměny cítí Tenebris silnou, palčivou bolest, ta však po několika vteřinách pomine.

Tenebris dokáže svým tělem popálit či zapálit cokoliv hořlavého, velikost popálenin se odvíjí od toho, jak velká část daného předmětu se dotkla Tenebrisina těla, jejich vážnost pak od levelu magie.

Není možné Tenebris jakkoliv magicky donutit k tomu, aby se vrátila zpět k původní podobě, ani když ji polejete vodou, nic se nestane. Pokud však máte magický štít (vyššího levelu než má ona) či jste proti ohni imunní, její ohnivá proměna vám neublíží.

Povaha:

Tenebris, v překladu „temnota“. Jo, to by sedělo. Teda… z části. Je sice pravda, že mezi „sviťáky“ se rozhodně neřadí, na druhou stranu, nemá problém s nimi fungovat. Nijak se nevyžívá v jejich týrání či týrání vlků nižších postů v její smečce, ale vyloženě milá na ně taky není, obzvlášť pokud jde o smeččany, co odmítají uposlechnout jejích pokynů či o vzdorné vetřelce. Obvykle, ne však vždy, se řídí pravidlem „Jak vy ke mně, tak já k vám.“

Přátele si vybírá velmi pečlivě, což také vysvětluje to, že jich má tak málo. Abyste se totiž mohli stát jejím přítelem, musíte na ni udělat dojem. Musíte jí dokázat, že jí stojíte zato, mít vás jako svého přítele. Pokud se vám to však podaří, gratuluji – právě jste získali přítele na celý život, který by za vás tlapku do ohně dal. Tenebris totiž přímo nesnáší krátká či falešná přátelství a pokud se vám náhodou podaří ji takto, dalo by se říct, podvést, pak jste naopak našli nepřítele na celý život, Tenebris totiž sice odpouští, ale nikdy ne takovouhle zradu. A co to znamená, mít Tenebris za nepřítele? Ne, neprotrhne vám někde za rohem tepnu ani vás nepomluví před zbytkem smečky. Jen… pokud někdy budete potřebovat její pomoc, otočí se k vám zády a bez problému se bude s chladným výrazem ve tváři dívat, jak umíráte v bolestech. Vlastně, takový chladný výraz bez emocí můžete na Tenebrisině tváři vidět celkem často. Po většinu času své emoce totiž nedává vůbec najevo, jelikož je schovává pod jakousi maskou, kterou, doslova, žije. Ne, není namyšlená, stydlivá, ani falešná. Jak už zde bylo zmíněno, Tenebris naprosto nesnáší faleš a stejně tak neupřímnost či přetvářku. Jen své city nedokáže dát znát natolik, jak by si přála. Sama neví, proč to tak je, ale prostě to nedokáže. Obvykle jí to však nevadí, ví, že je často lepší své city najevo nedávat, ať už kvůli zachování si nějakého toho respektu, nebo třeba kvůli tomu, aby co nejméně vlků znalo její slabiny, takže i kdyby to zrovna v tuto chvíli dokázala, svou pomyslnou masku si drží úmyslně, nicméně, jsou tu i chvilky, kdy by své city velmi ráda dala najevo, například když na tom závisí její přátelství s někým, na kom jí moc záleží, jen… toho prostě není schopna. Poté, co poznala Reela, se to sice o trošku zlepšilo, takže je schopná dát najevo své city alespoň několika málo vlkům, stále jich tu však zůstává mnoho, před kterými by své city velmi ráda odhalila, jen toho prostě není schopna. Přitom je to vlastně docela citlivá vlčice, schopna milovat, naslouchat, soucítit, vlčice s velkými sny, které se nikdy nesplní, a dokonce i častým strachem, který by u někoho, jako je ona, čekalo jen opravdu velmi málo vlků. Ve skutečnosti je tedy Tenebris úplně jiná, než jak ji většina vlků zná.

DAW

//Ohledně Dawana, ještě budu upravovat rodinu, jen… řekněme, dostanu se k tomu bůhví kdy, takže tu opravu odesílám už teď a rodinu prostě někdy doplním ^^

Potomstvo:

Dayilein „Demian“ Uchiha de Mal, Nysa Crystal Eye Uchiha de Mal ()

 

Magie:

Příroda

Pomocí této magie toho dokáže opravdu hodně, mnohem více, než by se na první pohled mohlo zdát. Může mít funkci obrannou, útočnou, ale dokáže třeba i léčit. Dawano je schopen pomocí telekineze přemisťovat přírodniny, rostliny a menší zvířata, což může mít i bojové využití, například pokud pomocí mysli zvedne kámen či třísku a po někom ho mrští. Dále dokáže vytvořit zeď z přírodnin, nechat vyrůst nějakou rostlinu či jen její část, nebo rovnou vytvořit její plod. Toto může mít dosti praktické využití, pevná liána se dá použít třeba jako provaz, když se k tomu přidá schopnost telekineze, může Dawano například zdvihnout něco do výšky několika metrů. Z ovoce či zeleniny se může Dawano najíst, zeď z přírodnin zase může být poměrně dobrým obranným prvkem. Dawano také dokáže nechat rostliny srůst k sobě, takto může vytvořit třeba vor, který není potřeba nijak svazovat či něco takového. Je toho však mnohem více, o tom ale zase někdy příště.

Povaha:

Dawano je vlkem velmi opatrným, ostražitým a často i nejistým, což může znít vcelku vtipně vzhledem k jeho výšce a mohutnosti. Do ničeho se nevrhá ‚po hlavě‘, vše si musí nejdřív důkladně promyslet. Je dosti nespolečenský, vlastně, většiny vlků se tak trochu bojí. Snaží se nedat to na sobě moc znát, což se mu ne vždycky daří. Toto je dost možná jeden z důvodů, proč nemá mnoho přátel, pokud však nějaké má, je jim věrný a jejich smrt či zradu z jejich strany nese velmi těžce. On sám by nikdy nezradil. Ale teď zpět k jeho komunikačním schopnostem - našel si partnerku, to ano, ale tím to končí. Není totiž prakticky schopen navazovat kontakty, zkrátka a dobře si s někým jen tak začít povídat. Také asi není příliš dobrým otcem, protože ten by měl být pro své vlčata vzorem, ne odstrašujícím příkladem, za což by se Dawano dal dost dobře považovat.

Je dosti neprůbojný, obvykle se podvoluje všem, kteří to vyžadují, takže by si z něj dost možná mohla udělat sluhu i prachobyčejná Omega, pokud by měla dostatečně diktátorskou povahu. To však neplatí v případech, kdy dotyčný ohrožuje jeho blízké či jeho smečku, za kterou by Dawano položil život. V takovýchto chvílích začíná tento vlk plně využívat své mohutné postavy a svých schopností, jak fyzických, tak i magických, za jediným účelem – poražení, a klidně i zabití nepřítele. Dawano totiž nehodlá dopustit, aby jeho blízkým či členům smečky někdo ublížil. Ne, dokud bude schopen boje, tedy, dalo by se říct, dokud bude živ. V takovém případě je totiž Dawano schopen bojovat i proti viditelné přesile a neřešit ani svůj současný zdravotní stav. Zkrátka a dobře, bojovat do posledního dechu. Doslova.

Dawano kdysi býval poměrně lehce zmanipulovatelným. Teoreticky to platí doteď, jen v o dost menší míře. Co se však od jeho vlčecích let nezměnilo je to, že i když viditelně trpí, nikomu to neříká, ani svým nejbližším. Ne že by bral svěření se někomu jako projev slabosti, ne, on jen snad nikomu na tomto světě nevěří natolik, aby byl schopen se mu svěřit.

Zajímavosti:

-       Dawano je veganem, převážně proto, že téměř není schopen někomu ublížit, natož ho zabít, pak také proto, že mu nikdy nechutnalo maso a ostatní živočišné produkty zatím neměl možnost ochutnat. Krmí se téměř výhradně ovocem a zeleninou, což mu, díky jeho magii, stačí k tomu, aby měl všechny potřebné živiny, vitamíny apod.

-       Není přesně jasné, kde se to v něm vzalo, dost možná je to nějak spojené s jeho magií (ale asi spíš ne, jelikož je toho schopen i pokud mu z nějakého důvodu nefunguje magie či je moc vyčerpaný na to, aby ji používal), nicméně – dokáže komunikovat se zvířaty. Ze začátku jen s některými druhy, postupně se jich ale učí víc a víc, až nakonec ovládá všechny.

-       Jeho magie prošla postupem času jakousi transformací. Podstata je stále stejná, ale dříve musel kvůli každé věci vyslovovat magickou formulku, ovšem nyní už nemusí. Stejně tak k používání své magie nepotřebuje oči, takže i kdyby oslepnul, může ji používat dál. Jediné, co mu zbylo jako vzpomínka na původní magii jsou tři bílé tečky v očích. Kvůli této transformaci také přišel o temnou část své magie, kterou ovšem nikdy v životě nepoužil, jinak jsou jeho schopnosti stejné.

CERON

Magie:

Bolest

Ceronova magie má dvě části  - kladnou a zápornou. K záporné části má Ceron podstatně blíže, na druhou stranu, ta kladná mu zase dává například schopnost vidět, ač barvoslepě, a to prostřednictvím jakéhosi „radaru“ vyhledávajícího bolest. Pokaždé, když využívá svou magii, rozsvítí se mu na těle dva symboly (jeden na čele, druhý na levé noze), připomínající čtyřcípé hvězdy, což je něco, co s největší pravděpodobností zdědil po svém otci Aciovi. Při použití kladné části magie bíle, až stříbrně, při použití té záporné černě.

Obě části magie, jak ta kladná, tak záporná, jsou použitelné na všechny druhy živočichů (pokud na to má Ceron dostatečný level, samozřejmě).

Kladná část:

Tuto část magie zdědil Ceron po matce a objevil ji krátce před dosažením dospělosti. Díky této části magie dokáže vycítit (= vidět pomocí jakéhosi radaru), popřípadě zmírnit bolest.

Záporná část:

Tuto část magie zdědil po otci a objevil ji už jako vlče. Dokáže způsobit fyzickou bolest dále dokáže vlka neovladatelně rozplakat. Jelikož na ‚oběti‘ nejsou po použití magie vidět žádné jizvy (celá magie funguje, dalo by se říct, na principu woo-doo panenky), neexistuje proti ní žádný štít (pokud ho vlk nemá přímo ve vrozené magii, zkrátka, v obchodě ho neseženete). To však neplatí pro pláč, který se řadí do kategorie mentálních útoků, proti tomu už tedy magický štít existuje.

Rozdělení magie podle levelů:

1.level: Dokáže vycítit/způsobit bolest jen vlkům či jiným psovitým šelmám a jejich křížencům, a to těch, kterých se dotýká.

2.level: Cítí/působí bolest vlkům či jiných psovitým šelmám a jejich křížencům, v jeho blízkosti (max. 20m od něj).

3.level: Cítí/působí bolest i všem kočkovitým šelemám v okruhu 50m.

4. level: Dokáže vycítit/způsobit bolest i všem menším plazům a obojživelníkům, v okruhu 100m.

5.level: Je schopen vycítit (popř. zmírnit)/způsobit bolest i ptákům do velikosti orla, v okruhu 150m.

6. level: Cítí (popř. zmírňuje)/působí bolest ptákům jakékoliv velikosti, v okruhu 200m.

7.level: Dokáže vycítit (popř. úplně odstranit)/způsobit bolest jakékoliv šelmě, v okruhu 250m.

8.level: Umí vycítit (popř. úplně odstranit)/způsobit bolest jakémukoliv savci do velikosti koně, v okruhu 300m.

9.level: Je schopen vycítit (popř. úplně odstranit)/způsobit bolest jakémukoliv zvířeti, v okruhu 400m.

10.level: Cítí (popř. úplně odstraňuje)/působí bolest všem živým tvorům včetně člověka, v okruhu 500m.

 

Povaha

Ceron se od dob svého dětství dosti změnil. Oproti svým vlčecím rokům už nemá potřebu hrát si na šikanovaného chudáčka a přitom sám ostatní týrat, též ztratil svou nerozumnost, naivitu, zkrátka takové ty klasické vlčecí vlastnosti, které se ho držely dosti dlouho, dost možná déle, než by měly. Co mu však z dětství zůstalo, je zlomyslnost, temnota a potřeba, či spíše chuť, si občas někoho ‚podat‘. V tuto chvíli je však i přesto poměrně rozumný, vypočítavý vlk, který nejdříve myslí, a pak teprve koná. Už se nestydí za to, že má ‚sviťácký‘ původ, nepokládá to za důležité. Dokonce se i přidal do smečky, pro kterou toho dělá poměrně dost, otázkou je, do jaké míry je jí věrný.

Téměř nikdy nedává najevo své emoce. Ne že by to nedokázal, on jen jednoduše nechce, všechny své emoce má pečivě schované ‚pod pokličkou‘ a dbá na to, aby jich ani trochu nevyklouzlo ven. Často a rád se přetvařuje, ovšem faleš jako takovou zrovna dvakrát v oblibě nemá. Je dobrým manipulátorem a hercem. Těžko říct, co je jeho životním cílem, dost možná nic? Či si udržet dobré místo ve smečce? Nu, to ví asi jen samotný Rintintin.

 

Zajímavosti:

-       Ceron se narodil jako slepý, pomocí magie však v pozdějším věku vidět dokáže, avšak nikdy neuvidí barvy.

-       Už jako malý byl hodně velký a to mu zůstalo až do dospělosti, kdy měří něco přes metr.

-       Ohledně vzhledu má Ceron ještě jednu zajímavou vlastnost a to tu, že i když je ve své nejlepší kondici, jeho tělo stále vypadá vyhuble, až vychrtle.

 

//Jinak, poprosila bych připsat Ceronkovi do schopností ten SÚ – Bílý plamenomet, má ho napsaný někde pod magií, což mě dost irituje ^~^

CAIRO

Magie:

Cor Tuum Daemonia

Cairova magie znamená v češtině Srdce Démona, ale také by se dala přeložit jako přeměny. Zkrátka, Cairo se dokáže přeměnit prakticky na cokoliv, ale vše závisí na jeho levelu magie.

Cairo ovládá postupně všechny REÁLNÉ druhy zvířat s tím, že se v proměně chová jako zvíře, na kterého se právě proměnil (Tedy jakožto opice může lézt po stromech, jakožto kočka je mrštný a dopadá vždy na čtyři nohy apod…).

Dokáže proměnit v jakéhosi „dvojníka“. Například pokud vidí vlka, dokáže se proměnit na vlka vypadajícího úplně stejně jako daný vlk.

Magie nemá žádné značné bojové využití, snad jen to, že když se promění například do hada, jeho kousnutí může být jedovaté, nebo když potřebuje utéct, může se proměnit na nějaký malý hmyz a tak se stát špatně viditelným.

Jakmile Cairo dosáhne maximálního času, co dokáže používat svou magii (např. u 4. levelu jsou to 2 hodiny), musí potom nějakou dobu (1 den v realitě) odpočívat, než tuto magii dokáže opět použít.

1.    level: Cairo se dokáže proměnit na jiného vlka či psovitou šelmu a to max. na několik minut v kuse.
2. level: Cairo se dokáže proměnit na jakoukoliv kočkovitou šelmu do velikosti vlka, max. na půl hodiny v kuse.
3. level: Cairo se dokáže proměnit na jakéhokoliv bezobratlého živočicha, max. na hodinu v kuse.
4. level: Cairo se dokáže proměnit na jakéhokoliv menšího plaza a obojživelníka, max. na 2 hodiny v kuse.
5. level: Cairo se dokáže proměnit na jakéhokoliv ptáka do velikosti orla, max. na 3 hodiny v kuse.
6. level: Cairo se dokáže proměnit na ptáka jakékoliv velikosti, max. na 4 hodiny v kuse.
7. level: Cairo se dokáže proměnit na jakoukoliv šelmu do velikosti lva, max. na 5 hodin v kuse.
8. level: Cairo se dokáže proměnit na jakéhokoliv savce do velikosti koně, max. na 8 hodin v kuse.
9. level: Cairo se dokáže proměnit na jakoukoliv šelmu, max. na 10 hodin v kuse.
10. level: Cairo se dokáže přeměnit na jakékoliv zvíře, přeměna max. na 1 den v kuse.

Zajímavosti:

·         Kromě rodu Sanguinem Daemoniorum měl ještě rod Nar’ra, kterého se ovšem zřekl už jako malý.

·         Svůj rod nezdědil, ale získal ho od svého dědy Dartha,

·         Jeho magie má ještě jednu část, o které však nikdo kromě Caira a Dartha neví, a tou je telepatická komunikace s ostatními vlastníky této magie a rodu. Cairo ji však používá jen příležitostně a když už, tak jen ke komunikaci s Darthem.

Rue je vpořádku a Tayčinu registraci jsem odesílala teprve před pár týdny, takže ta také žádné úpravy nepotřebuje ^^

Tak, to by mělo být všechno, takže už jen adminům přeji pěkné Vánoce 😀

 

Nejako som sa dokopala zaregistrovať Northie a keďže sa jej nejako vytratil obrázok na strankach, poprosila by som dať tento krásny obrázok od Cae

Ďakujem

https://www.deviantart.com/hu-sa/art/Christmas-gift-01-776772218

 

Hotovo~ Nira

Ptám se asi oficiálně po druhé. V minulosti mi bylo povoleno mimo téma změn hrát za vlče Diega a Eveline. Platí to stále, i když mi tu nikdo nenapsal vyjádření?

Schvaluji ~Jessie

Dívající se na měsíc, jsem doufala v to, že tě jednou spatřím, anděli.

Dobrý večer,

bylo mi nabídnuto vlče od Diega a Evelin. Mohla bych za něj hrát?

Děkuji.

Asuka

Schvaluji ~Jessie

Brej den,
jen... Poprosila bych o předání mé postavy, Riterua, hráčce Niře.
Děkuji.

Přepsáno ~Jessie

Good mornin', cheeseburger.

Nuže, zde je to, co bych poprosila změnit na Rialtě.
Jméno: Rialta Fireshadow Killer(Již oficiálně prosím bez toho i)
Povaha:
Rialta se díky poznání Orisei změnila více než by bylo nutné. Začala si uvědomovat, že její nemoc nutně nemusí ovládat celý její život a že nemusí být tolik uťáplá. Povahou se ale přesto všechno velmi úzce podobá její matce, Roxynor. Ria je stále tichá. Pokud jí někdo naštve, již není taková křehoučká květina, ale dokáže se i ozvat a říct, že se jí to nelíbí a aby s tím onen člověk počkat. Stává se to zejména, pokud se ubližuje její rodině či někomu jinému. Však u rodiny je to častější. Není úplně přátelský typ a nepřátelí se jen tak z každým, nejprve si ho musí prohlédnout, seznámit se s ním a hlavně musí vědět, že mu může důvěřovat. Bez důvěry totiž Ria nikam nikdy nejde a nic nepodniká. Proto ráda prozkoumává třeba i krajinu a seznamuje se s ní – má skvělou paměť a když lesem běží třeba podruhé, hned ví, kde je medvědí doupě nebo kudy je to kratší. Když se prochází okolím, často potkává zvěř. Lov je jejím koníčkem, ale nikdy jí nešel. Většinou potravu hledá i v jiných zdrojích, tudíž se vyživuje i sběrem plodů a vším, co v lese najde a dá se sníst. Má velký přehled o všech rostlinkách a našla v nich zalíbení – až bude větší, rozhodla se, že se stane lékařem, ošetřovatelem. Jako její matka se naučila spory neřešit zrovna mírumilovně, ale nepatří mezi nejsilnější a tak se většinou brzy uchýlí k rozumnému řešeni se slovy, se kterými to mimochodem také moc dobře jde. Rialta si pomalu začíná vzpomínat na vše a dokonce i svojí nemoc začíná potlačovat. Zdá se, že je dokonce i za správné cestě za nalezením oné byliny na její nemoc. Hrozně jí štve, když se někdo posmívá její rodině, urážky na sebe dokáže ještě zvládne, ale když se někdo dotkne či vysměje její rodině, je s ním konec.
Magie:

Phoenix
Rialta konečně dokázala to, co v ní bylo po celou dobu s ohněm. Konečně našla tu pomyslnou lucernu, jenž držela v sobě slabý plamínek své magie a dovolila si otevřít dvířka, aby jí konečně mohla na plno používat. Její magie, pravá magie spočívá v tom, že se vlastně stane „fénixem“. Její tělo vzplane, nic se s ním však neděje. Je odolná vůči jakémukoliv teplu. Po zemi dokáže šířit ony plameny, které když zasáhnout oběť, tak se jich nejde zbavit. Sic je to pálí, nutí je to je chtít uhasit, ale kůži ani kožich to nepropaluje. Jen je to hrozná bolest, jako by to opravdu tu věc dělalo. Rialta však nemusí šířit plameny jen po zemi. Může mrsknout ohnivou kouli a tou způsobit stejné magické poškození. Tedy pokud opravdu nechce, aby oheň pálil úplně. Na jejím levelu již dokonce může i ovládat teplotu plamenů či dokonce opravdovým ohněm něco zapálit. Nápaditosti se meze nekladou, uvidíme, jak to Ri využije.
Obrázek:

https://imgur.com/fIcsvCa

My friends....

Asi ste si všimli, že tu nestraším už pekne dlho. Dôvod? V škole ma chcú zodrať z kože (teda nás), 23 máme skúšky (jej) a 24 je den otvorených dverí a taketo sprostosti, tak majte strpenia... Yllena, potažmo Sau, Sev, Arýsek a ten zbytok sa vám čochvíľa vráti

12