Azrael Bloodmoon Virentem

 

Jméno
Azrael Bloodmoon Virentem

Druh/pohlaví:
Vlk/samec

Rodina
Matka: Půlnoc
Otec: Orfeon Luce di Bontà Bloodmoon Virentem
Sourozeci (první vrh): Sethori(♀†), Sapha(♀), Marsie(♀†) a Salome(♀†)
Sourozenci (druhý vrh): Anemon Bloodmoon Virentem (♀), Arfael Bloodmoon Virentem

Babička (otcova strana): Nala Luce di Bontà(♀†)
Dědeček (otcova strana): Rellem Bloodmoon Virentem(♂†)
Prababička (otcova strana): Vittani Virentem(♀†)
Pradědeček (otcova strana): Reno(♂†)
Tety, strýcové (otcova strana): Caimi(†), Midnight(†), Avicii(†), Waya, Stannum(†), Remi True(†), Bellum(†)

Babička (matčina strana): Aji
Dědeček (matčina strana): Trhák
Tety, strýcové (matčina strana): Blue Star, Černá Hvězda, Black Fang a Lupus

Partner
Kierannie Crystal Eye

Potomstvo
– – –

Magie
Harmonia naturae
1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL
Magii zdědil částečně po prababičce Vittani a otci Orfeonovi. Azrael nerozumí druhům fauny, nebyla mu podarovaná díky této magii schopnost čtení myšlenek. Jeho magie je zaměřená víc na flóru, než na faunu. Pozná jejich pocity, stav, věk. Jeho magie nese název Harmonia naturae, což znamená ‚Souznění z přírodou‘. Částečně díky magii svého otce, díky němuž zdědil hlas, schopný úchvatného zpěvu, je schopen přimět rostlinky a různé bylinky vyrůst a to dokonce i v úplném mrazu(Úroveň magie 6.). To se však odvíjí od úrovně jeho magie. Každá melodie jeho hlasu je napojená na jinou rostlinku/bylinku/lesní plodinu. Melodie si vymyslel sám. Jediným krátkým pohledem dokáže zjistit zda je to léčivé, obyčejné, či jedovaté. Přimění růstu rostlin, díky zpěvu umí už od úplného začátku zjištění magie, však čím vyšší úroveň, tím větší množství a kvalitnější stav rostlin je. Také to může využít k boji. Pokud začne zpívat úplně jinou melodii a slova, než když se “baví z rostlinami“, může přimět vyrůst ze země dlouhé šlahouny, které se chovají přesně jak on chce. Jen musí zpívat. Nejhorší na celé jeho magii je jediná věc. Záleží na stavu jeho hlasivek, bez zdravých hlasivek není schopný zpívat a tak užívat magii.

Extra magie

Mráz
0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL

Extra magické útoky
EMÚ Země – Zemětřesení
EMÚ Země – Puklina
EMÚ Země – Bažinná jáma
EMÚ Země – Oblak prachu
EMÚ Psychika – Dezorientace

Povaha
Azraela nelze popsat jen pár slovy. Čím víc roste, tím se jeho chování stává tajemnější, klidnější, rozhodnější. Není to jednoduchá povaha a proto si pojďme rozebrat každou část jeho povahy v různém věkovém rozmezí.

Vlče
Je divoký a rád působí problémy. Neuvědomuje si občas vážnost toho co provedl a je tvrdohlavý. Nenechá si nic domluvit a když si usmyslí, že má pravdu on. Prostě má pravdu on a tohle mu nikdo nevezme. Ignoruje slušné způsoby a má velmi ostrý jazyk a nebojí se říct svůj názor. Má však už od narození určitý respekt k samicím, takže k nim bývá milejší, jenže ani to občas není pravidlem. Do spousty věcí se vrhá bezhlavě, bez rozmyšlení. Využívá své vlčecí nevinnosti a všechny způsobené problémy zakrývá nevinným úsměvem.

Puberťák
Ostrá slova se ho stále drží jako klíště, ale už je o hodně klidnější. Je o hodně milejší a uvědomuje si, že působit problémy jen tak pro zábavu, zřejmě není dvakrát dobrý nápad a ne všechno se dá vyřešit úsměvem. Stále je však tvrdohlavý a když si usmyslí, že pravdu má prostě on, tak ji má on.

Dospělý
Už je o hodně klidnější. Začíná si vážit svých slov a mluví pouze, když k tomu má prostor. Začíná být víceméně uzavřený do sebe a nedokáže se jen tak někomu svěřit. Začíná být dost tajemným vlkem. Však je to inteligentní vlk a své rozhodnutí vždy pečlivě zváží. Už od malička má určitý respekt vůči vlčicím a již od puberťáckého věku by jim nezkřivil byť jen jediný chloupek na srsti. Zachová v téměř všech situacích chladnou hlavu. Je-li třeba klidně se i popere, ale pokud možno pranicím se vyhýbá, nejradši řeší všechno klidně diplomaticky. Na první pohled se nejspíše bude zdát jako vlk se kterým není těžké mluvit, jenže je úplným opakem, než tím čím byl v minulosti. Je s ním těžké najít společnou řeč a ještě těžší získat jeho důvěru. Pokud to však vlk dokáže získá věrného přítele a společníka. Dále si on sám vybírá při mluvení vhodná slova. Proto je důležité pro něj, celkem důležité, aby si vlk dával pozor na svá slova. Pokud si je špatně vyloží, možná už s ním víc mluvit nepůjde. Na všech vidí, nějaké ty chyby, ale to i na sobě. Nekomentuje to však nikdy nahlas. Nehodí se to a mlčí o tom. Nikdo není dokonalý a on to moc dobře ví.

Dovednosti

Síla
1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%5%0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL

Výdrž
1 LVL | 10%1 LVL | 10%5%0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL

Rychlost
1 LVL | 10%1 LVL | 10%0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL

Inteligence
1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%1 LVL | 10%0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL0 LVL

Zajímavosti
– Jméno má po jednom z mnoha padlých andělů. Azrael značí anděla smrti.
– Znamením lev
– Má velice hustou srst.
– V dospělosti je poměrně vysokým vlkem (135 KHV).
– Po otci umí zpívat a po prababičce zdědil magii přírody, tyto dvě jejich magie se zkombinovali v jeho magii.
– Nemá rád spánek, spí úplně minimálně.
– Dokáže se několik týdnů uživit i na obyčejných bobulkách a lesních plodech.

 Vlastnictví

Schopnosti:
Čtení myšlenek
Předměty:
Anti-ohnivý štít 9, Pírko pegase, Zabijákovy ostré drápy, Talisman Mens Nexus, Maskovací hraničářský plášť, Soví ponožky, Mentální ochránce 9, Anti-vodní štít 9
Úkryt:

Eerwa (Patron – Jed); Thanator – 
Jewel; Jestřáb lesní – ♀
© Jiří Hrotek

Koddo; Medvěd hnědý – ♂© Jiří Liščák

Zae; Orel skalní – ♀
© Zbyněk Pokorný